Najčešća pitanja o uslugama i proizvodima Espresso Direkt
Ovo su neka od pitanja koja nam najčešće postavljate, a mi smo se potrudili da vam odgovorimo i razjasnimo sve nedoumice. Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo pošaljite nam e-mail na adresu podrska@espressodirekt.rs!
Alergičan sam na orašaste plodove. Da li i dalje mogu da pijem vaše kafe?
Naše kafe ne dolaze u kontakt sa orašastim plodovima. Kao što i vina imaju svoje note ukusa, tako i kafe mogu imati note ukusa oraha, badema i sl. Naše kafe su 100% zrna kafe, bez dodatnih veštačkih ukusa i sličnih aditiva. U našoj proizvodnji se nalaze jedino zrna kafa i nijednog drugog prehrambenog proizvoda.
Saznajte kako pripremamo sve naše kafe.
Da li imate kafu u kapsulama, kao zamena za Nespresso, Dolce Gusto i sl.?
Imamo mogućnost da sve naše kafe pakujemo u kapsule kompatibilne sa svim poznatim aparatima na kapsule.
Mi uvek preporučujemo samo svežu kafu u zrnu iz naše pržionice, ali možemo vam izaći u susret i ponuditi naše kapsule. Molimo pošaljite nam upit preko naše kontakt strane.
Da li je cena dostave uključena u cenu kafe?
Ukoliko kupujete kafu u pojedinačnim situacijama, dostava je uvek besplatna u slučaju da kupujete tri ili više kilograma kafe. U suprotnom, usluga dostave kafe i opreme će vam biti naplaćena u skladu sa cenovnikom kurirske službe GLS.
U slučaju pretplate na kafu, dostava je besplatna na teritoriji grada Valjeva, dok za druge gradove i mesta važe uslovi koji se dogovore sa kupce.
Da li kafu mogu da platim preko računa firme?
Naravno, prilikom poručivanja, u napomeni porudžbine upišite vaš PIB, a mi ćemo vam izdati predračun za plaćanje.
Izaberite jednu ili više mešavina naših kafa iz naše prodavnice kafa.
Da li mogu da dobijam kafu u manjim pakovanjima (npr. 100, 200 grama i sl.)?
Zbog standardizovane proizvodnje kafe, u ponudi su pakovanja od 250, 500 i 1000 grama.
Da li mogu da poklonim/pošaljem kafu dragoj osobi?
Ukoliko želite da dragu osobu iznenadite originalnim poklonom, možemo napraviti personalizovanu kutiju i etikete sa posebnom porukom koja će oduševiti primaoca!
Za konsultacije oko personalizacije pakovanja kafe, pozovite Jovana na broj telefona 064/205-2706 ili nas kontaktirajte preko brze kontakt forme.
Da li mogu da pratim kada će mi porudžbina biti dostavljena na adresu?
Ukoliko kafu ili opremu za pripremu kafe poručite putem naše online prodavnice, po završetku procesa poručivanja dobićete email sa brojem porudžbenice, a na posebnim stranicama za praćenje pošiljki kurirske službe GLS možete imati uvid u trenutni status vaše pošiljke.
Ukoliko želite da dobijete dodeljeni broj vaše GLS pošiljke, molimo odgovorite nam na prvi email koji ste dobili kao potvrdu porudžbine i zatražite broj za praćenje.
Ovo je link za praćenje pošiljke GLS.
Da li mogu da promenim blend/vrstu kafe na koju sam se pretplatio?
Naravno, u bilo kojem trenutku nas možete pozvati telefonom na broj 064/205-2706 ili nam poslati email na pretplata@espressodirekt.rs kako bismo se dogovorili koju narednu kafu želite da vam pošaljemo. Takodje, možete kombinovati različite kafe u pakovanjima od 500 gr ili 1 kg. Bez obzira da li je u pitanju blend ili singl.
Da li mogu da promenim dan u nedelji kojim mi stiže kafa?
Naravno, pošaljite nam email na pretplata@espressodirekt.rs ili nam pišite preko kontakt forme kako bi prilagodili dan u nedelji kada želite da vam stigne kafa.
Da li mogu da se odjavim od pretplate na vaše emailove?
Naravno, u svakom trenutku u jednom od mejlova koje ste dobili od Espresso Direkta, na dnu stranice imate opciju Odjavi se.