Reklamacije

Reklamacije i povraćaj robe

Hvala što ste postali deo naše Espresso Direkt porodice!

Ukoliko niste potpuno zadovoljni svojom kupovinom, mi smo tu da vam pomognemo.

Reklamacije i povraćaj kafe i opreme za pripremu kafe:

Naš cilj je da vam pružimo sjajnu uslugu, ukusne kafe izvrsnog kvaliteta i najkvalitetniju opremu za pripremu kafe. Želimo da budete zadovoljni svojim iskustvom sa našim servisom i zato težimo tome da i naša politika reklamacija/povraćaja bude fleksibilna.

Povraćaj poručene kafe

Naša kafa je uvek sveže pržena namenski za svakog kupca ponaosob. Zato nismo u mogućnosti da prihvatimo povraćaj iste ukoliko ste već otvorili originalnu kesu sa kafom. Međutim, mi želimo da dobijete kafu koja vam se najviše dopada i uvek smo tu da pomognemo pre porudžbine sa preporukama i savetima.

Ukoliko ste nezadovoljni ukusom kafe koju ste poručili, molimo pre svega budite sigurni da ste je na pravilan način pripremili: da je vaša oprema za pripremu kafe higijenski besprekorno čista i da koristite adekvatne alate za pripremu kafe. Ovo su neophodni uslovi za ukusnu kafu. Svakako, spremni smo da odgovorimo na sve vaše predloge i sugestije, kako bismo unapredili kvalitet naših kafa.

Ako postoji greška u isporuci ili se u paketu nalazi pogrešna roba (ili nije potpun), kontaktirajte nas na podrska@espressodirekt.rs u roku od 24 sata od datuma prijema robe.

Povraćaj barista opreme i alata za pripremu kafe

Svu opremu za kafu možete vratiti u roku od 14 dana od datuma kada je paket poslat kurirskom službom. Mi ćemo vam vratiti vaš novac, ako ne želite neki drugi proizvod kao prikladnu zamenu. Za povraćaj novca u kompletnom iznosu, važno je da vraćen proizvod bude u originalnom pakovanju i neoštećen.

Vaš novac će vam biti vraćen u roku od nekoliko dana u zavisnosti od politike Vaše banke.

Napominjemo da kupac snosi trošak dostave pri povraćaju robe.

Nepovratni proizvodi/usluge:

Određeni proizvodi ne podležu reklamaciji, osim ako je u pitanju fabrička greška u izradi proizvoda, o čemu vas molimo da nas obavestite u roku od 24h od datuma prijema paketa. Za ovakve proizvode i usluge ne možete dobiti novac nazad.

Kontaktirajte nas:

Ako imate dodatnih pitanja povodom reklamacija i povraćaja robe, kontaktirajte nas.

Zvaničan naziv firme: Agencija za marketing i turizam Gatti, I.J. Espresso Direkt

Email za slanje reklamacija: podrska@espressodirekt.rs

Kontakt telefon: (381) 64 205 27 06

Adresa za povraćaj poručene robe: Vladike Nikolaja 31, 14000 Valjevo, Srbija