Reklamacije i povraćaj robe
Hvala što ste postali deo naše Espresso Direkt porodice!
Ukoliko niste potpuno zadovoljni svojom kupovinom, mi smo tu da vam pomognemo.
Reklamacije i povraćaj kafe i opreme za pripremu kafe:
Naš cilj je da vam pružimo sjajnu uslugu, ukusne kafe izvrsnog kvaliteta i najkvalitetniju opremu za pripremu kafe. Želimo da budete zadovoljni svojim iskustvom sa našim servisom i zato težimo tome da i naša politika reklamacija/povraćaja bude fleksibilna.
Povraćaj poručene kafe
Naša kafa je uvek sveže pržena namenski za svakog kupca ponaosob. Zato nismo u mogućnosti da prihvatimo povraćaj iste ukoliko ste već otvorili originalnu kesu sa kafom. Međutim, mi želimo da dobijete kafu koja vam se najviše dopada i uvek smo tu da pomognemo pre porudžbine sa preporukama i savetima.
Ukoliko ste nezadovoljni ukusom kafe koju ste poručili, molimo pre svega budite sigurni da ste je na pravilan način pripremili: da je vaša oprema za pripremu kafe higijenski besprekorno čista i da koristite adekvatne alate za pripremu kafe. Ovo su neophodni uslovi za ukusnu kafu. Svakako, spremni smo da odgovorimo na sve vaše predloge i sugestije, kako bismo unapredili kvalitet naših kafa.
Ako postoji greška u isporuci ili se u paketu nalazi pogrešna roba (ili nije potpun), kontaktirajte nas na podrska@espressodirekt.rs u roku od 24 sata od datuma prijema robe.
Povraćaj barista opreme i alata za pripremu kafe
Svu opremu za kafu možete vratiti u roku od 14 dana od datuma kada je paket poslat kurirskom službom. Mi ćemo vam vratiti vaš novac, ako ne želite neki drugi proizvod kao prikladnu zamenu. Za povraćaj novca u kompletnom iznosu, važno je da vraćen proizvod bude u originalnom pakovanju i neoštećen.
Vaš novac će vam biti vraćen u roku od nekoliko dana u zavisnosti od politike Vaše banke.
Napominjemo da kupac snosi trošak dostave pri povraćaju robe.
Nepovratni proizvodi/usluge:
Određeni proizvodi ne podležu reklamaciji, osim ako je u pitanju fabrička greška u izradi proizvoda, o čemu vas molimo da nas obavestite u roku od 24h od datuma prijema paketa. Za ovakve proizvode i usluge ne možete dobiti novac nazad.
Kontaktirajte nas:
Ako imate dodatnih pitanja povodom reklamacija i povraćaja robe, kontaktirajte nas.
Zvaničan naziv firme: Agencija za marketing i turizam Gatti, I.J. Espresso Direkt
Email za slanje reklamacija: podrska@espressodirekt.rs
Kontakt telefon: (381) 64 205 27 06
Adresa za povraćaj poručene robe: Vladike Nikolaja 31, 14000 Valjevo, Srbija